Bilgisayarýma cebit kurulu idi Ýnternetten Alpha-3 iso dosyasýný indirdim. Masaüstünde iso isimli bir dizin oluþturup iso dosyasýný bu dizine baðladým. Konsoldan repo dizinindeki pisi-index.xml.bz2 dosyasini pisi'ye depo olarak ekledim. Pardus-1.1 deposunu sildim. Pisinin kafasý karýþmasýn diye. Daha sonra pisi ur, pisi rdb ve pisi up komutlarý sistemi güncellemiþ oldum. Sadece ltmodem paketi sorun çýkarttý bende onu iptal ettim. Mantýklý gibi görünüyor. Acaba doðru mu yaptým?
Kernel yeni versiyonunu gruba ekledim. Hergün pisi up komutu ile asýl depodan güncelleme yapanlar nasýl ki Alfa-1.1 den 2'ye 3'e çýkýyorlarsa ben de çýkmýþ oldum. Þu an bir sorun yok gibi. Ayrýca bu þekilde home dizini de yerinde duruyor ve bütün ayarlarým yerli yerinde. Açalýþta otomatik giriþ var idi o iptal olmuþ. (kdesu kcmshell kdm) Elle düzelltim. 3GB sýnýrlý kota kullandýðým için hergün pisi up yapma imkaným yok. Bu iþlemleri yapabilmek için Pardus-1.1 deposunu pisiden geçici olarak silmek zorunda kaldým acaba silmeden de olabilir mi? Eðer bu yaptýklarýmm doðru ise belli periyotlarda (mesela ayda bir) yenilenen paketleri pisi up -f ile paketleri bilgisayara indirip daha sonra kurmak daha uygun oluyor benim için. Çünkü pisi up sýrasýnda da bir takým hatalar olabiliyor. Sunucuda problemler olabiliyor. Sonra pisinin kafasý karýþýyor. __________________________________________________ Yahoo! kullanýyor musunuz? Ýstenmeyen postadan býktýnýz mý? Yahoo! Posta'da piyasanýn en iyi istenmeyen posta korunmasý var http://tr.mail.yahoo.com
