01.12.2006 tarihinde Aytek Çingitaþ <aytekcingitas at gmail.com> yazmýþ:
>
> ama konsolda sudo pisi it alsa-driver ve sudo pisi it kernel
> yazýyorum, kernel ve alsa-driver için de; ''Aþaðýdaki paket(ler) zaten
> sistemde kurulu ve yeniden kurulmayacaklar
> Kurulacak paket yok.''
> yazýyor.



evet paket-yöneticisi süper çalýþýyor þu ana baðýmlýlýklarý da sepette
gösteriyor.
zaten konsoldaki komutlar da hatalýydý :)
-------------- sonraki bölüm --------------
Bir HTML eklentisi temizlendi...
URL: 
http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20061201/fb4668a1/attachment.html
 

Cevap