01.12.2006 tarihinde Aytek Çingitaþ <aytekcingitas at gmail.com> yazmýþ: > > ama konsolda sudo pisi it alsa-driver ve sudo pisi it kernel > yazýyorum, kernel ve alsa-driver için de; ''Aþaðýdaki paket(ler) zaten > sistemde kurulu ve yeniden kurulmayacaklar > Kurulacak paket yok.'' > yazýyor.
evet paket-yöneticisi süper çalýþýyor þu ana baðýmlýlýklarý da sepette gösteriyor. zaten konsoldaki komutlar da hatalýydý :) -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20061201/fb4668a1/attachment.html
