Arkadaþým
Saat 17.05 den sonra güncellemeler ile rc1 e geçmeye baþladýk ve þu an rc1 e
güncellenmiþ sistemdeyim.Kolay gelsin

2006/12/1, nevzat gulec <nevzatgulec at yahoo.com>:
>
> ATA Sait Faik e güncellenerek yükseliyordu.RC için
> de bu söz konusumu???
>
>
>
> ___________________________________________________________________
> Yahoo! kullaniyor musunuz?  http://tr.mail.yahoo.com
> Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma
> Yahoo! Posta'da
> _______________________________________________
> Pardus-kullanicilari mailing list
> Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
>
-------------- sonraki bölüm --------------
Bir HTML eklentisi temizlendi...
URL: 
http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20061201/84edacc1/attachment.htm
 

Cevap