Arkadaþým Saat 17.05 den sonra güncellemeler ile rc1 e geçmeye baþladýk ve þu an rc1 e güncellenmiþ sistemdeyim.Kolay gelsin
2006/12/1, nevzat gulec <nevzatgulec at yahoo.com>: > > ATA Sait Faik e güncellenerek yükseliyordu.RC için > de bu söz konusumu??? > > > > ___________________________________________________________________ > Yahoo! kullaniyor musunuz? http://tr.mail.yahoo.com > Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma > Yahoo! Posta'da > _______________________________________________ > Pardus-kullanicilari mailing list > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20061201/84edacc1/attachment.htm
