Merhaba, Bir tanıdıÄımın win xp kurulu bilgisayarına Pardus 2007 Beta2 kurdum, kurulum baÅarı ile tamamlandı ve Pardus gayet güzel çalıÅtı. Bilgisayarın ekran kartı nvidia tnt2. Bios da ekranında soldan 3 karakter kadar bir bölüm görülmüyordu, Pardus açılınca nvidia-old paketlerini yükleyip suda nvidia-xconfig dediÄimde hata verdi ve yüklemedi. Pardus tarafındaki tek sorun 800x600 çözünürlükten yukarı çıkamamam. xp bölümlerini mount edip gösterdi disk bölümlerinde sorun yok.
Eee ne var bunda derseniz, sorun kullanıcının eski alıÅkanlıklarını bir süre daha devam ettirmek istemesi üzerine winxp yi açmaya kalkmamızda yaÅandı. Grub dan winden aç dedikten sonra, win'in siyah, altında Gitt'in gidip gelen ıÅıklı ekranından( :) ), mavi grafik ekrana geçeceÄi anda tekrar baÅlatmaya girmeye baÅlıyor (restart hadisesi galiba). 3-5 denedik hep aynı. Bir türlü baÅlatamadım. İyilik yapayım derken, çuvalladım anlayacaÄınız. Bu durumda win'in tekrar yüklenmesi mi lazım? Yoksa Pardus daki ekran kartı sorunu hallolunca düzelir mi? EÄer düzelir diyorsanız, ne yapmalıyım? Nvidia old paketlerini deÄil de normal paketleri mi yükleyeyim? Yardımlarınız için teÅekkürler. Orkun Bozbeyli -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20061202/ba7bbdbe/attachment-0001.htm
