Arkadaþlar Komþum sabah sabah elindeki DVD ile çýka geldi.Kipa dan indirimli stant dan aldýðý DVD elinde 10.-YTL ye DVD al oynatamama sonrasý ilgili programý internetten bul yok efendim 19.95$ ödeyip indirip seyredecekmiþim.Takbakalým senin bilgisayarýna methedip durduðun Pardus efendi ne diyecek dediðinde üzülme Bedri abi senin oðluna zorlaya zorlaya Çarþamba gününe randevulaþtýk Pardus kuracaðým ve sende rahatlýkla izlersin dediðimde yok yok bir tak göreceðim yoksa götürüp DVD yi iade edeceðim dedi açtým Pardus u taktým DVD yi hiç sorunsuz oynatýyor akabinde bu Pardus eski versiyon birde yeni versiyonu gör dedim ve kapa aç Pardus 1.1 2007 rc1 i açtým daha açýlýþta bu diðerinden çok farklý sempatik bir görünüþü yanýnda çabucak açýldý dedi taktým DVD yi kaffeinle tekrar oynattým.Meraklandý hakikaten bizimkiler mi yaptý bu iþletim sistemini dedi ardýndan açtým Pardus sayfasýný Pardus 1.1 2007 rc1 in ilk kararlý sürüme geçiþ olduðunu kýsa bir zaman sonra kullanýcýlarýn tesbit edecekleri noksanlýklarýnda ikmali ile asýl sürüm çýkacak merak etme bu sürümde kurulu olsa sisteminize güncellemeler ile tamamlanýyor dediðimde kusura bakma bana deðil oðlana anlat benim yaþlý kafam fazla basmaz oðlan kavrar bende sýkýþtýkça ondan neyin ne olduðunu öðrenirim zaten winxp yi bir senedir göstere göstere bir hal oldu. Demek oluyor ki bu bilgisayar konusunda oðlumun benden biraz daha çekeceði var dedi hoþça kal diyerek DVD si elinde evine döndü.Ýyi günler. -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20061202/ade3f69a/attachment.html
