Arkadaþlar
Komþum sabah sabah elindeki DVD ile çýka geldi.Kipa dan indirimli stant dan
aldýðý DVD elinde 10.-YTL ye DVD al oynatamama sonrasý ilgili programý
internetten bul yok efendim 19.95$ ödeyip indirip
seyredecekmiþim.Takbakalým senin bilgisayarýna methedip durduðun
Pardus efendi ne diyecek
dediðinde üzülme Bedri abi senin oðluna zorlaya zorlaya Çarþamba gününe
randevulaþtýk Pardus kuracaðým ve sende rahatlýkla izlersin dediðimde yok
yok bir tak göreceðim yoksa götürüp DVD yi iade edeceðim dedi açtým Pardus u
taktým DVD yi hiç sorunsuz oynatýyor akabinde bu Pardus eski versiyon birde
yeni versiyonu gör dedim ve kapa aç Pardus 1.1 2007 rc1 i açtým daha
açýlýþta bu diðerinden çok farklý sempatik bir görünüþü yanýnda çabucak
açýldý dedi taktým DVD yi kaffeinle tekrar oynattým.Meraklandý hakikaten
bizimkiler mi yaptý bu iþletim sistemini dedi ardýndan açtým Pardus
sayfasýný Pardus 1.1 2007 rc1 in ilk kararlý sürüme geçiþ olduðunu kýsa bir
zaman sonra kullanýcýlarýn tesbit edecekleri  noksanlýklarýnda ikmali ile
asýl sürüm çýkacak merak etme bu sürümde kurulu olsa sisteminize
güncellemeler ile tamamlanýyor dediðimde kusura bakma bana deðil oðlana
anlat benim yaþlý kafam fazla basmaz oðlan kavrar bende sýkýþtýkça ondan
neyin ne olduðunu öðrenirim zaten winxp yi bir senedir göstere göstere bir
hal oldu.  Demek oluyor ki bu bilgisayar konusunda oðlumun benden biraz daha
çekeceði var dedi hoþça kal diyerek DVD si elinde evine döndü.Ýyi günler.
-------------- sonraki bölüm --------------
Bir HTML eklentisi temizlendi...
URL: 
http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20061202/ade3f69a/attachment.html
 

Cevap