hocam dediklerini yapýyorum ama yok olmuyor xp programlarýný ve dosyalarýmý
ne görebiliyorum ne çalýþtýrabiliyorum.

02.12.2006 tarihinde pardus-kullanicilari-request at uludag.org.tr <
pardus-kullanicilari-request at uludag.org.tr> yazmýþ:
>
> Pardus-kullanicilari listesi mesajlarýný þu adrese gönderin:
>         pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
>
> World Wide Web ile üye olmak veya üyelikten çýkmak için þu sayfayý
> ziyaret edin:
>         http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
> veya e-posta yoluyla konusunda veya gövdesinde 'help' yazan bir mesajý
> þu adrese gönderin:
>         pardus-kullanicilari-request at uludag.org.tr
>
> Bu listeyi yöneten kiþiye þu adresten ulaþabilirsiniz:
>         pardus-kullanicilari-owner at uludag.org.tr
>
> Yanýt yazarken, lütfen Konu satýrýný düzenleyerek þu tür bir þekilden
> daha belirli olmasýný saðlayýn: "Ynt: Pardus-kullanicilari toplu
> mesajýnýn içeriði..."
>
>
>
> Günün Konularý:
>
>    1. Re: Pardus 2007 Beta-2 sonrasý win problemi ( Ahmet Emre Aladað )
>    2. "Ynt: Pardus-kullanicilari toplu mesajýnýn içeriði "Ynt:
>       Pardus-kullanicilari toplu mesajýnýn içeriði Permissions denied
>       uyarsý (borsbey borsbey)
>    3. headlines turkiye (Eren Akkale)
>    4. Re: "Ynt: Pardus-kullanicilari toplu mesajýnýn içeriði "Ynt:
>       Pardus-kullanicilari toplu mesajýnýn içeriði Permissions denied
>       uyarsý (Ýhsan Haluk AKIN)
>
>
> ----------------------------------------------------------------------
>
> Message: 1
> Date: Sat, 2 Dec 2006 10:50:09 +0200
> From: " Ahmet Emre Aladað " <aladagemre at gmail.com>
> Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] Pardus 2007 Beta-2 sonrasý win
>         problemi
> To: pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> Message-ID:
>         <b438d8400612020050o43d11764t8f89182d6797b2d8 at mail.gmail.com>
> Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-9"
>
> Merhaba,
>
> O durum benim de baþýma gelmiþti ama pardustan deðildi. Ben kendi
> olayýmdan
> biraz bahsedeyim, belki bir ipucu olur baþkalarýna. Age of Empires II
> Demo'yu çok da güçlü ekran kartý olmayan dizüstü bilgisayarýma (windowsa)
> yüklediðimde kilitlenmiþti ve ctrl alt del iþe yaramadýðý için kapatma
> tuþundan kapatmýþtým bilgisayarý. Sonra dediðiniz sorun baþ göstermiþti.
> Eðer listeden bir cevap gelmezse, Windowsu kurtarma CD'si ile kurtarmayý
> deneyin. Olmazsa üstüne yeniden windows kurun(grub cdsini çýkartýp; çünkü
> windowsu tekrar kurarsanýz mbr'yi ele geçirir muhtemelen, pardus
> gözükmez).
> O da olmazsa format atýn. (ben format atmýþtým)
>
> 2006/12/2, Orkun Bozbeyli <obozbeyli at gmail.com>:
> >
> > Merhaba,
> >
> > Bir tanýdýðýmýn win xp kurulu bilgisayarýna Pardus 2007 Beta2 kurdum,
> > kurulum baþarý ile tamamlandý ve Pardus gayet güzel çalýþtý.
> Bilgisayarýn
> > ekran kartý nvidia tnt2. Bios da ekranýnda soldan 3 karakter kadar bir
> bölüm
> > görülmüyordu, Pardus açýlýnca nvidia-old paketlerini yükleyip suda
> > nvidia-xconfig dediðimde hata verdi ve yüklemedi. Pardus tarafýndaki tek
> > sorun 800x600 çözünürlükten yukarý çýkamamam. xp bölümlerini mount edip
> > gösterdi disk bölümlerinde sorun yok.
> >
> > Eee ne var bunda derseniz, sorun kullanýcýnýn eski alýþkanlýklarýný bir
> > süre daha devam ettirmek istemesi üzerine winxp yi açmaya kalkmamýzda
> > yaþandý. Grub dan winden aç dedikten sonra, win'in siyah, altýnda
> Gitt'in
> > gidip gelen ýþýklý ekranýndan( :) ), mavi grafik ekrana geçeceði anda
> tekrar
> > baþlatmaya girmeye baþlýyor (restart hadisesi galiba). 3-5 denedik hep
> ayný.
> > Bir türlü baþlatamadým.
> >
> > Ýyilik yapayým derken, çuvalladým anlayacaðýnýz. Bu durumda win'in
> tekrar
> > yüklenmesi mi lazým? Yoksa Pardus daki ekran kartý sorunu hallolunca
> düzelir
> > mi? Eðer düzelir diyorsanýz, ne yapmalýyým? Nvidia old paketlerini deðil
> de
> > normal paketleri mi yükleyeyim?
> >
> > Yardýmlarýnýz için teþekkürler.
> >
> > Orkun Bozbeyli
> >
> > _______________________________________________
> > Pardus-kullanicilari mailing list
> > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
> >
> >
> >
> -------------- sonraki bölüm --------------
> Bir HTML eklentisi temizlendi...
> URL:
> http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20061202/06087b97/attachment.htm
>
> ------------------------------
>
> Message: 2
> Date: Sat, 2 Dec 2006 11:04:58 +0200
> From: "borsbey borsbey" <borsbey at gmail.com>
> Subject: [Pardus-kullanicilari] "Ynt: Pardus-kullanicilari toplu
>         mesajýnýn içeriði "Ynt: Pardus-kullanicilari toplu mesajýnýn
> içeriði
>         Permissions denied uyarsý
> To: pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> Message-ID:
>         <9a2afa790612020104o791d33abl50bee7fe4f6ec34e at mail.gmail.com>
> Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-9"
>
> xp içinde dosyalara bakmak istediðimde dosya deposundan ''Permissions
> denied'' uyarýsý alýyorum ve dosyalarýmý göremiyorum neyle ilgili
> olabilir.
> yardýmlarýnýzý bekliyorum. teþþekkür ederim.
> -------------- sonraki bölüm --------------
> Bir HTML eklentisi temizlendi...
> URL:
> http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20061202/ff44338a/attachment.html
>
> ------------------------------
>
> Message: 3
> Date: Sat, 02 Dec 2006 11:14:48 +0200
> From: Eren Akkale <20493054 at mail.baskent.edu.tr>
> Subject: [Pardus-kullanicilari] headlines turkiye
> To: pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> Message-ID: <45714408.3000105 at mail.baskent.edu.tr>
> Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1; format=flowed
>
> merhaba
> ben firefox u yeni kullanmaya basladim. headlines ikonun da turkiyeden
> haberleri okumanin bi yolu var mi? bi  eklenti mi yapmam gerekiyor?
> add-ons ta bisey bulamadim. yardimci olursaniz sevinirim.
>
>
> ------------------------------
>
> Message: 4
> Date: Sat, 2 Dec 2006 11:54:38 +0200
> From: Ýhsan Haluk AKIN <ihsan.akin at gmail.com>
> Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] "Ynt: Pardus-kullanicilari toplu
>         mesajýnýn içeriði "Ynt: Pardus-kullanicilari toplu mesajýnýn
> içeriði
>         Permissions denied uyarsý
> To: pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> Message-ID: <200612021154.38663.ihsan.akin at gmail.com>
> Content-Type: text/plain;  charset="utf-8"
>
> Tasma üzerinden Sistem seçeneklerinden kullanýcý ekle ve çýkar'a gir
> Oradan kullanýcýný düzenle, sað taraftaki kayýtlý olduðun gruplarda
> disk'in seçili olduðuna emin ol.
>
> ihsan.
>
> 2 Ara 2006 Cts 11:04 tarihinde borsbey borsbey þunlarý yazmýþtý:
> > xp içinde dosyalara bakmak istediðimde dosya deposundan ''Permissions
> > denied'' uyarýsý alýyorum ve dosyalarýmý göremiyorum neyle ilgili
> olabilir.
> > yardýmlarýnýzý bekliyorum. teþþekkür ederim.
>
> ------------------------------
>
> _______________________________________________
> Pardus-kullanicilari mailing list
> Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
>
>
> Son: Pardus-kullanicilari Toplu Mesajý, Sayý 11, Konu 17
> ********************************************************
>
-------------- sonraki bölüm --------------
Bir HTML eklentisi temizlendi...
URL: 
http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20061202/19ee4d65/attachment.html
 

Cevap