hocam dediklerini yapýyorum ama yok olmuyor xp programlarýný ve dosyalarýmý ne görebiliyorum ne çalýþtýrabiliyorum.
02.12.2006 tarihinde pardus-kullanicilari-request at uludag.org.tr < pardus-kullanicilari-request at uludag.org.tr> yazmýþ: > > Pardus-kullanicilari listesi mesajlarýný þu adrese gönderin: > pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > > World Wide Web ile üye olmak veya üyelikten çýkmak için þu sayfayý > ziyaret edin: > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > veya e-posta yoluyla konusunda veya gövdesinde 'help' yazan bir mesajý > þu adrese gönderin: > pardus-kullanicilari-request at uludag.org.tr > > Bu listeyi yöneten kiþiye þu adresten ulaþabilirsiniz: > pardus-kullanicilari-owner at uludag.org.tr > > Yanýt yazarken, lütfen Konu satýrýný düzenleyerek þu tür bir þekilden > daha belirli olmasýný saðlayýn: "Ynt: Pardus-kullanicilari toplu > mesajýnýn içeriði..." > > > > Günün Konularý: > > 1. Re: Pardus 2007 Beta-2 sonrasý win problemi ( Ahmet Emre Aladað ) > 2. "Ynt: Pardus-kullanicilari toplu mesajýnýn içeriði "Ynt: > Pardus-kullanicilari toplu mesajýnýn içeriði Permissions denied > uyarsý (borsbey borsbey) > 3. headlines turkiye (Eren Akkale) > 4. Re: "Ynt: Pardus-kullanicilari toplu mesajýnýn içeriði "Ynt: > Pardus-kullanicilari toplu mesajýnýn içeriði Permissions denied > uyarsý (Ýhsan Haluk AKIN) > > > ---------------------------------------------------------------------- > > Message: 1 > Date: Sat, 2 Dec 2006 10:50:09 +0200 > From: " Ahmet Emre Aladað " <aladagemre at gmail.com> > Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] Pardus 2007 Beta-2 sonrasý win > problemi > To: pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > Message-ID: > <b438d8400612020050o43d11764t8f89182d6797b2d8 at mail.gmail.com> > Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-9" > > Merhaba, > > O durum benim de baþýma gelmiþti ama pardustan deðildi. Ben kendi > olayýmdan > biraz bahsedeyim, belki bir ipucu olur baþkalarýna. Age of Empires II > Demo'yu çok da güçlü ekran kartý olmayan dizüstü bilgisayarýma (windowsa) > yüklediðimde kilitlenmiþti ve ctrl alt del iþe yaramadýðý için kapatma > tuþundan kapatmýþtým bilgisayarý. Sonra dediðiniz sorun baþ göstermiþti. > Eðer listeden bir cevap gelmezse, Windowsu kurtarma CD'si ile kurtarmayý > deneyin. Olmazsa üstüne yeniden windows kurun(grub cdsini çýkartýp; çünkü > windowsu tekrar kurarsanýz mbr'yi ele geçirir muhtemelen, pardus > gözükmez). > O da olmazsa format atýn. (ben format atmýþtým) > > 2006/12/2, Orkun Bozbeyli <obozbeyli at gmail.com>: > > > > Merhaba, > > > > Bir tanýdýðýmýn win xp kurulu bilgisayarýna Pardus 2007 Beta2 kurdum, > > kurulum baþarý ile tamamlandý ve Pardus gayet güzel çalýþtý. > Bilgisayarýn > > ekran kartý nvidia tnt2. Bios da ekranýnda soldan 3 karakter kadar bir > bölüm > > görülmüyordu, Pardus açýlýnca nvidia-old paketlerini yükleyip suda > > nvidia-xconfig dediðimde hata verdi ve yüklemedi. Pardus tarafýndaki tek > > sorun 800x600 çözünürlükten yukarý çýkamamam. xp bölümlerini mount edip > > gösterdi disk bölümlerinde sorun yok. > > > > Eee ne var bunda derseniz, sorun kullanýcýnýn eski alýþkanlýklarýný bir > > süre daha devam ettirmek istemesi üzerine winxp yi açmaya kalkmamýzda > > yaþandý. Grub dan winden aç dedikten sonra, win'in siyah, altýnda > Gitt'in > > gidip gelen ýþýklý ekranýndan( :) ), mavi grafik ekrana geçeceði anda > tekrar > > baþlatmaya girmeye baþlýyor (restart hadisesi galiba). 3-5 denedik hep > ayný. > > Bir türlü baþlatamadým. > > > > Ýyilik yapayým derken, çuvalladým anlayacaðýnýz. Bu durumda win'in > tekrar > > yüklenmesi mi lazým? Yoksa Pardus daki ekran kartý sorunu hallolunca > düzelir > > mi? Eðer düzelir diyorsanýz, ne yapmalýyým? Nvidia old paketlerini deðil > de > > normal paketleri mi yükleyeyim? > > > > Yardýmlarýnýz için teþekkürler. > > > > Orkun Bozbeyli > > > > _______________________________________________ > > Pardus-kullanicilari mailing list > > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > > > > > > > -------------- sonraki bölüm -------------- > Bir HTML eklentisi temizlendi... > URL: > http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20061202/06087b97/attachment.htm > > ------------------------------ > > Message: 2 > Date: Sat, 2 Dec 2006 11:04:58 +0200 > From: "borsbey borsbey" <borsbey at gmail.com> > Subject: [Pardus-kullanicilari] "Ynt: Pardus-kullanicilari toplu > mesajýnýn içeriði "Ynt: Pardus-kullanicilari toplu mesajýnýn > içeriði > Permissions denied uyarsý > To: pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > Message-ID: > <9a2afa790612020104o791d33abl50bee7fe4f6ec34e at mail.gmail.com> > Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-9" > > xp içinde dosyalara bakmak istediðimde dosya deposundan ''Permissions > denied'' uyarýsý alýyorum ve dosyalarýmý göremiyorum neyle ilgili > olabilir. > yardýmlarýnýzý bekliyorum. teþþekkür ederim. > -------------- sonraki bölüm -------------- > Bir HTML eklentisi temizlendi... > URL: > http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20061202/ff44338a/attachment.html > > ------------------------------ > > Message: 3 > Date: Sat, 02 Dec 2006 11:14:48 +0200 > From: Eren Akkale <20493054 at mail.baskent.edu.tr> > Subject: [Pardus-kullanicilari] headlines turkiye > To: pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > Message-ID: <45714408.3000105 at mail.baskent.edu.tr> > Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1; format=flowed > > merhaba > ben firefox u yeni kullanmaya basladim. headlines ikonun da turkiyeden > haberleri okumanin bi yolu var mi? bi eklenti mi yapmam gerekiyor? > add-ons ta bisey bulamadim. yardimci olursaniz sevinirim. > > > ------------------------------ > > Message: 4 > Date: Sat, 2 Dec 2006 11:54:38 +0200 > From: Ýhsan Haluk AKIN <ihsan.akin at gmail.com> > Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] "Ynt: Pardus-kullanicilari toplu > mesajýnýn içeriði "Ynt: Pardus-kullanicilari toplu mesajýnýn > içeriði > Permissions denied uyarsý > To: pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > Message-ID: <200612021154.38663.ihsan.akin at gmail.com> > Content-Type: text/plain; charset="utf-8" > > Tasma üzerinden Sistem seçeneklerinden kullanýcý ekle ve çýkar'a gir > Oradan kullanýcýný düzenle, sað taraftaki kayýtlý olduðun gruplarda > disk'in seçili olduðuna emin ol. > > ihsan. > > 2 Ara 2006 Cts 11:04 tarihinde borsbey borsbey þunlarý yazmýþtý: > > xp içinde dosyalara bakmak istediðimde dosya deposundan ''Permissions > > denied'' uyarýsý alýyorum ve dosyalarýmý göremiyorum neyle ilgili > olabilir. > > yardýmlarýnýzý bekliyorum. teþþekkür ederim. > > ------------------------------ > > _______________________________________________ > Pardus-kullanicilari mailing list > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > > > Son: Pardus-kullanicilari Toplu Mesajý, Sayý 11, Konu 17 > ******************************************************** > -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20061202/19ee4d65/attachment.html
