arkadaþlar sizden xp imin kurulu olan dosyalarýmý nasýl görüntüleyeceðime
dair yardým istiyorum.
bende pardus beta2 yüklü. konuyu ayrýtýlarýna kadar anlaatýrsanýz sevinirim.
bir gönüllü yardýmcý oldu ama baþaramadým.
sevgilerle.
-------------- sonraki bölüm --------------
Bir HTML eklentisi temizlendi...
URL: 
http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20061202/439f0d7b/attachment.html
 

Cevap