02 Ara 2006 Cts 16:12 tarihinde, Selim Tavþan þunlarý yazmýþtý: > 02.12.2006 tarihinde Ismail Donmez <ismail at pardus.org.tr> yazmýþ: > > Þu yamayý kullanýn: > > http://cekirdek.pardus.org.tr/~ismail/tmp/beryl-nogconf.patch > > > > /ismail > > teþekkürler Ýsmail bey, > > bunu beryl-core klasörüne mi koymalýyým? yada benim için gconf kurulu > olduðu için gerek yok mu?
Þöyle; cd beryl patch -p0 < beryl-nogconf.patch sonra normal makeall yapabilirsiniz. > malum ben "son kullanýcýyým" :P Hangimiz deðiliz ki ;-) /ismail -- A pisi up everyday keeps the bugs away
