merhaba.. geçen sefer beta1 (ata) kurmuþtum açýlmamýþtý.. sayýn Ekin Meroðlu: bilinen bir sorun olduðunu söylemiþti.. dün akþam "Pardus 2007 RC"yi indirdim>kurdum>açýlmadý :( Ata: grub ekranýndan sonra -ince gri çizgili- siyah bir ekranda kalýyordu.. RC: bir adým ileri gitti> grub ekranýndan sonraki>gri "Pardus 2007" ekraný açýldý.. ve orada kaldý :( dilerim bir sonraki sürümde>açýlýþ ekranýna ulaþýrým :D ......................... sayýn Ekin Meroðlu, "bazý ekran kartlarýnda bu tür sorunlar yaþanabiliyor" demiþti.. demek benim "Nvidia> GeForce FX 5200" onlardan.. ben bu alçak nvidia yý>pardus un bütün süreçlerini kurdu diye; tavsiye ediyordum.. vay alçak vaay.. bereket ikinci diskimde güncelleyerek yükseltebildiðim betam var.. neyse.. gevelemenin alemi yok.. yani>keyfim kaçýk>caným sýkkýn..
