03 Ara 2006 Paz 02:52 tarihinde, İnanç Yıldırgan Åunları yazmıÅtı: > Bugün uzun süren çabalarım sonuçu laptopuma da pardus kurdum. Ve çok > mutluyum. GüncelleÅtirmeleri falan tamamladıktan sonra sizlere birÅey > sorayım istedim. Acaba Pardus içinde windowsa yapıldıÄı gibi bir notifer > programı (mesela gmailin var, mail geldiÄinde otomatik olarak uyarıyor > sizi) varmı? Åimdiden teÅekkür ederim.
package-manager'ın menülerinden sistem cekmecesinde çalıÅ'ı seçerseniz bu isteÄiniz yerine gelmiÅ olacak... -- S.ÃaÄlar Onur <caglar at pardus.org.tr> http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/ Linux is like living in a teepee. No Windows, no Gates and an Apache in house! -------------- sonraki bölüm -------------- Yazı olmayan bir eklenti temizlendi... İsim: kullanılamıyor Tür: application/pgp-signature Boyut: 189 bayt Tanım: kullanılamıyor Url: http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20061203/e22f0371/attachment.pgp
