Yüklediðim bölüm 30GB lik bir bölüm. Kullandýðým sürüm ise SFA yani beta 2
2006/12/3, Ünal Özüm <sofamor at gmail.com>: > > Bu pardus yüklediðiniz bölümün hacmi ne kadar? Yer çok az olmasýn? > > 03.12.2006 tarihinde Ýnanç Yýldýrgan <optalmicus at gmail.com > yazmýþ: > > > > Arkadaþlar dün gece laptopumdaki bir çok þeyden feragat ederek (bunlarýn > > içinde en önemlisi windowsun, driverlerin ve kullandýðým programlarýn > > bulunduðu ve istediðimde otomatik olarak yüklemeye geçen kurtarma bölümüydü) > > pardus yükledim. Ama þöyle bir sorun var. Pardus yüklemesi bittikten sonra > > yeniden baþlatýn dedi bende içinden cdyi çýkarýp yeniden baþlattým ama > > grubdan sonra gelen açýlýþ ekranýnda týkanýp kalýyor. Bi restart atýp tekrar > > çalýþtýrmayý denedim. Bu defa da açýlýþ ekraný geçiyor ve siyah bir ekranda > > takýlýp kalýyor. Ne yapamam gerekiyor. Yardýmlarýnýzý bekliyorum. Þimdiden > > teþekkür ederim. > > > > _______________________________________________ > > Pardus-kullanicilari mailing list > > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > > > > > > > > > -- > Önce saðlýk! > Sonra mý?... > Sonra... tabiki PARDUS!!! > > MD, PhD. > Cumhuriyet Üniversitesi > Týp Fakültesi, > Beyin ve Sinir Cerrahisi AD. > Sivas > _______________________________________________ > Pardus-kullanicilari mailing list > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > > > -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20061203/8566b840/attachment.html
