Yüklediðim bölüm 30GB lik bir bölüm. Kullandýðým sürüm ise SFA yani beta 2

2006/12/3, Ünal Özüm <sofamor at gmail.com>:
>
> Bu pardus yüklediðiniz bölümün hacmi ne kadar? Yer çok az olmasýn?
>
> 03.12.2006 tarihinde Ýnanç Yýldýrgan <optalmicus at gmail.com > yazmýþ:
> >
> > Arkadaþlar dün gece laptopumdaki bir çok þeyden feragat ederek (bunlarýn
> > içinde en önemlisi windowsun, driverlerin ve kullandýðým programlarýn
> > bulunduðu ve istediðimde otomatik olarak yüklemeye geçen kurtarma bölümüydü)
> > pardus yükledim. Ama þöyle bir sorun var. Pardus yüklemesi bittikten sonra
> > yeniden baþlatýn dedi bende içinden cdyi çýkarýp yeniden baþlattým ama
> > grubdan sonra gelen açýlýþ ekranýnda týkanýp kalýyor. Bi restart atýp tekrar
> > çalýþtýrmayý denedim. Bu defa da açýlýþ ekraný geçiyor ve siyah bir ekranda
> > takýlýp kalýyor. Ne yapamam gerekiyor. Yardýmlarýnýzý bekliyorum. Þimdiden
> > teþekkür ederim.
> >
> > _______________________________________________
> > Pardus-kullanicilari mailing list
> > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
> >
> >
> >
>
>
> --
> Önce saðlýk!
> Sonra mý?...
> Sonra... tabiki PARDUS!!!
>
> MD, PhD.
> Cumhuriyet Üniversitesi
> Týp Fakültesi,
> Beyin ve Sinir Cerrahisi AD.
> Sivas
> _______________________________________________
> Pardus-kullanicilari mailing list
> Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
>
>
>
-------------- sonraki bölüm --------------
Bir HTML eklentisi temizlendi...
URL: 
http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20061203/8566b840/attachment.html
 

Cevap