03.12.2006 tarihinde Levent güzel <leguzel at gmail.com> yazmýþ:
>
> Bende alttaki kde barý da görünmüyor. beryl-manager'i öldürüp kwin i
> yeniden baþlatýnca normal kde düzenine dönebiliyordum. Ben bu problemi
> çok saçma bir biçimde çözdüm :)
> /usr/bin/beryl ve /usr/bin/beryl-manager dosyalarýný kendi ev
> dizinimdeki kde'nin autostart klasörüne taþýdým. canavar gibi
> çalýþýyor. saçma oldu ama iþe yarýyor :)


saçma deðil güzel çözüm olmuþ. ama ben ayný þeyi yapýnca ve beryl göçünce
konsoldan bunlarý
silmeye uðraþmýþtým.
bir de alt+F2 den önce bery  sonra beryl-manager dener misiniz... bazen bu
da iyi çalýþýyor....

kolay gelsin...
-------------- sonraki bölüm --------------
Bir HTML eklentisi temizlendi...
URL: 
http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20061203/382c4439/attachment.html
 

Cevap