Emerge etmeyi deneseniz?

03.12.2006 tarihinde Fevzi Kahraman <fevzi at iyte.net> yazmýþ:
> Peki pardusta kulananbilecegim bir IDE onerebilr misiniz acaba :) ?
>
> Çünkü beni su an Windowsa iten tek  sey kod yazmak için kullandýgým
> Visual , o ndenle benim içn onemli  :D
>
> tessekurler
>
> On 12/3/06, mustafa sahin <mustafa.sahin at gmail.com> wrote:
> > Merhaba,
> >
> > Ben de depoda anjuta paketini bulamadým.
> >
> > Demekki yokmuþ:)
> >
> > 03.12.2006 tarihinde Fevzi Kahraman <fevzi at iyte.net> yazmýþ:
> > >
> > > Tessekur ederim efenim , biraz dalgýnlýgýma kacmýs :)
> > >
> > > Yanlýz bu sefer de su karsýma cýkmakta
> > >
> > > Emniyet mandalý: taban sistem system.base'den bu paketler
> > > yükseltilecek:baselayo         ut pisi
> > > Program sonlandýrýldý.
> > > Paket anjuta bulunamadý
> > >
> > >
> > > On 12/3/06, mustafa sahin <mustafa.sahin at gmail.com> wrote:
> > > > Merhabalar,
> > > >
> > > > "sudo pisi it anjuta" demelisiniz. Sonra istenen sifrede de kullanýcý
> > > > sifresini girerek yüklemeyi tamamlayabilirsiniz.
> > > >
> > > > 03.12.2006 tarihinde Fevzi Kahraman <fevzi at iyte.net> yazmýþ:
> > > > >
> > > > > Merhabalar
> > > > >
> > > > > Ben anjutayý bilgisayarýma yuklemek için konsoldan "pisi it anjuta"
> > > > > komutunu yazdým  ve fakat sole biþi iile karsýlastým :
> > > > >
> > > > > Program sonlandýrýldý.
> > > > > PiSi veritabanýna yazýlamýyor.
> > > > > Genel yardým için lütfen 'pisi help' komutunu kullanýnýz.
> > > > > Bir geri-iz (traceback) görmek için lütfen --debug seçeneðini
> > > kullanýn.
> > > > >
> > > > >
> > > > >  Anjutayý yuklemek için ne yapmalýyým acaba , yardýmcý olursanýz
> > > sevinrim
> > > > > ..
> > > > >
> > > > > iyi aksamlar
> > > > >
> > > > > -- Fevzi
> > > > >
> > > > >
> > > > >
> > > > > _______________________________________________
> > > > > Pardus-kullanicilari mailing list
> > > > > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> > > > > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
> > > > >
> > > > >
> > > > >
> > > >
> > > >
> > > > --
> > > > Mustafa Þahin
> > > > Telekomünikasyon Y.Müh.
> > > > http://mustafaszone.blogspot.com/
> > > >
> > > _______________________________________________
> > > Pardus-kullanicilari mailing list
> > > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> > > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
> > >
> >
> >
> >
> > --
> > Mustafa Þahin
> > Telekomünikasyon Y.Müh.
> > http://mustafaszone.blogspot.com/
> >
> _______________________________________________
> Pardus-kullanicilari mailing list
> Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
>


-- 
Buðrahan Korkmaz

Blog: http://www.blogcu.com/bugrasan

Cevap