03 Ara 2006 Paz 22:06 tarihinde, teciman þunlarý yazmýþtý: > Merhaba gezegende Faik bey in bildirmesine raðmen Zemberek firefox da > devrede deðil bu konuda yardýmcý olabilirmisiniz ? biraz önce > güncellemeleri yaptým . RC kullanýyorum.Ýyi çalýþmalar.
Resmi depo'ya zemberek destekli Firefox paketi henüz girmedi. Sürüme yaklaþtýðýmýz için de her güncellenen paket hemen girmiyor. Biraz daha bekleminiz gerekiyor. Depo yöneticimiz onayladýktan sonra Firefox da, bekleyen diðer paketler ile birlikte depo'ya girecektir. - Faik
