03 Ara 2006 Paz 22:06 tarihinde, teciman þunlarý yazmýþtý: 
> Merhaba gezegende Faik bey in  bildirmesine raðmen  Zemberek   firefox  da
> devrede deðil bu konuda yardýmcý olabilirmisiniz ?  biraz önce
> güncellemeleri yaptým . RC kullanýyorum.Ýyi çalýþmalar.

Resmi depo'ya zemberek destekli Firefox paketi henüz girmedi. Sürüme 
yaklaþtýðýmýz için de her güncellenen paket hemen girmiyor. Biraz daha 
bekleminiz gerekiyor. Depo yöneticimiz onayladýktan sonra Firefox da, 
bekleyen diðer paketler ile birlikte depo'ya girecektir.

- Faik

Cevap