Arkadaþlar
DVD ve VCD lerimi Kaffeindeki problemden dolayý Mplayer ve Real Player ile
denedim her ikisindede çalýþtýramadým.Mplayer da siyah ekrandan baþka bir
þey yok Kaffeinde VCD ses görüntü var DVD oynatýrken ses var görüntü
yok.Kernel-2.6.18.4-64 çekirdekle Kaffeinde VCD ve DVD oynatýmýnda görüntü
problemi yok fakat ses Takriben % 60 kadar düþük.Bütün ses dosyalarý ile
görüntü dosyalarý yüklü KMix de ses %100 sesi yükseltmeyi birtürlü
gerçekleþtiremedim Pardus 1.1 ATA serisinde DVD leri DVD combo da VCD leri
CD Wrighterde ses ve görüntü tam olarak alýyor ve seyredebiliyor yine Pardus
1.0 da VCD ve DVD leri DVD combo da görüntü ve ses tam olarak
alabiliyorum.Kaffeine de durum düzelene kadar MPlayer de görüntü ve ses
düzenlemesi için neler yapabilirim.Ýyi günler iyi çalýþmalar
-------------- sonraki bölüm --------------
Bir HTML eklentisi temizlendi...
URL:
http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20061209/df047732/attachment.html