Merhaba,

30 Kasım 2010 00:36 tarihinde o...@r <[email protected]> yazdı:

> ilginiz için öncelikle çok teşekkür ederim..
> anlatayım.
> ilk kurulum aşamasında kullanıcı adı ve şifremizin belirlendiği bir bölüm
> varya ondan sonra normalde
> kullanıcı sözleşmesi sayfası çıkıyor ya işte o sayfada
> ileri-geri-sözleşmeyi okudum -okumadım düğmeleri
> tepkisiz ayrıca üzerindeki yazıları olmadan görünüyor - kurulum orada
> öylece kalıyor..
> (bunu nereden biliyorsunuz derseniz- şeyden windows içinde çalışan ubuntu
> kurmaya çalıştım-o da başlangıç dosyasını bulamadığı için açılmadı- oradan
> öğrendim - kuzenim de evet kullanıcı sözleşmesinin olduğu bölüm dediği için
> yani öyle olduğunu sanıyorum)
> yani hala windows dayım :)
> Selim bey ilginiz için çok teşekkür ediyorum..
> selamlar..
>


pardus cd'si ile başlatırken ilk açılışta güvenli modda açmayı deneyin.
sistemi başlamadan önce galiba F4 tuşunda bu seçenek olması lazım...


-- 
tinyurl.com/successgroup
_______________________________________________
Pardus-kullanicilari e-posta listesi
Listeden çıkmak için 
http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari adresini 
kullanın.
Listeye iletmek istediğiniz soruları  [email protected] 
e-posta adresine gönderin.
Liste mesajlarında arama yapmak için http://liste.pardus.org.tr/arama web 
sayfasına gidin.

Cevap