Merhaba, 30 Kasım 2010 00:36 tarihinde o...@r <[email protected]> yazdı:
> ilginiz için öncelikle çok teşekkür ederim.. > anlatayım. > ilk kurulum aşamasında kullanıcı adı ve şifremizin belirlendiği bir bölüm > varya ondan sonra normalde > kullanıcı sözleşmesi sayfası çıkıyor ya işte o sayfada > ileri-geri-sözleşmeyi okudum -okumadım düğmeleri > tepkisiz ayrıca üzerindeki yazıları olmadan görünüyor - kurulum orada > öylece kalıyor.. > (bunu nereden biliyorsunuz derseniz- şeyden windows içinde çalışan ubuntu > kurmaya çalıştım-o da başlangıç dosyasını bulamadığı için açılmadı- oradan > öğrendim - kuzenim de evet kullanıcı sözleşmesinin olduğu bölüm dediği için > yani öyle olduğunu sanıyorum) > yani hala windows dayım :) > Selim bey ilginiz için çok teşekkür ediyorum.. > selamlar.. > pardus cd'si ile başlatırken ilk açılışta güvenli modda açmayı deneyin. sistemi başlamadan önce galiba F4 tuşunda bu seçenek olması lazım... -- tinyurl.com/successgroup
_______________________________________________ Pardus-kullanicilari e-posta listesi Listeden çıkmak için http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari adresini kullanın. Listeye iletmek istediğiniz soruları [email protected] e-posta adresine gönderin. Liste mesajlarında arama yapmak için http://liste.pardus.org.tr/arama web sayfasına gidin.
