Merhaba, 04 Aralık 2010 14:28 tarihinde o...@r <[email protected]> yazdı:
> Selim bey tekrar merhabalar.. > sizin belirttiğiniz gibi sistemi açarken ekran kartını f4 le güvenli kip de > açtığımda pardus açılıyor.. fakat ekran kartımı bu şekilde nasıl > tanıtacağımı > bir türlü beceremedim. ve windows da yapmam gereken bazı işlerim > dolayısıyla > bir kaç gündür size mail atamadım. (herhangi bir makale okuyamadım bu > yüzden) > bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim. teşekkürler.. > Ekran kartı sürücüsünü sistemi kurduktan sonra "paket yöneticisi" ile kurabilirsiniz. ilk olarak sistem ayarları>ekran>aygıt kısmına giderseniz sizi yönlendirecektir...
_______________________________________________ Pardus-kullanicilari e-posta listesi Listeden çıkmak için http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari adresini kullanın. Listeye iletmek istediğiniz soruları [email protected] e-posta adresine gönderin. Liste mesajlarında arama yapmak için http://liste.pardus.org.tr/arama web sayfasına gidin.
