Ext3 olarak kurmayı denerim.

From: [email protected] 
[mailto:[email protected]] On Behalf Of Aydın Demirel
Sent: Thursday, December 09, 2010 12:17 PM
To: [email protected]
Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] Error 2 Bad file or directory type hatası 
alıyorum.

Orada 0.97 kullanan bazı GRUB kullanıcılarının sistemlerini açılamaz yapan bir 
e2fsprogs uyumsuzluğu aldıklarını yazıyor. Pardus'taki sorunun bununla ilgisi 
var mıdır bilmiyorum, ama [2] numaralı sayfada anlatılan çözüm diskin ext3 
olarak 128 byte inode kullanılarak yeniden oluşturulmasından bahsediyor. Belki 
diski  taze bir kurulum yaparak ext3 olarak yeniden kurabilirsiniz.

09 Aralık 2010 11:54 tarihinde Coskun AKTAS 
<[email protected]<mailto:[email protected]>> yazdı:
Aydın Bey yardımınız için teşekkür ederim. İngilizce bilmediğim için çözümünü 
anlamadım. Ayrıca ext3 ten bahsediyor gibi. Pardus 2011 ext4 olarak kurulu.

From: 
[email protected]<mailto:[email protected]>
 
[mailto:[email protected]<mailto:[email protected]>]
 On Behalf Of Aydın Demirel
Sent: Thursday, December 09, 2010 11:44 AM
To: 
[email protected]<mailto:[email protected]>
Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] Error 2 Bad file or directory type hatası 
alıyorum.

[1] adresinde sorunun nedeni anlatılmış ve [2] adresinde de nasıl çözüleceği. 
[1] adresinde yazdığına göre Grub geliştiricileri enerjilerini Grub 2'ye 
verdiklerinden dolayı Grub'daki bu sorunun çözümü için hata raporu kabul 
etmedikleri yazıyor. Sorunun çözümü için [2] adresinde dağıtım geliştiricilerin 
kendi yamalarını uyguladıkları yazıyor. Gerçi oradaki tarih 2008 olarak görünse 
de Pardus'da şu anda Grub'ı kullanıyor. Siz de [2] adresinde yazanları 
deneyebilirsiniz..

[1] 
http://www.linuxplanet.com/linuxplanet/tutorials/6480/1/<http://www.linuxplanet.com/linuxplanet/tutorials/6480/1/>
[2]http://www.linuxplanet.com/linuxplanet/tutorials/6480/2/
08 Aralık 2010 08:04 tarihinde Coskun AKTAS 
<[email protected]<mailto:[email protected]>> yazdı:
Harici hard diske 64 bit Pardus 2011 kurdum. Diz üstü bilgisayarımda rahatlıkla 
açtığım işletim sistemini başka bir bilgisayarda açamıyorum. Grub geldikten 
sonra sdb4 üzerine kurulu olan 2011 işletim sistemini seçtiğimde Error 2 Bad 
file or directory type hatası alıyorum.

Coşkun AKTAŞ

Verilerinizin güvenliğini sağlamak ve virüslerden kurtulmak için TÜBİTAK'ın  
PARDUS işletim sistemini kullanabilirsiniz.
http://www.ozgurlukicin.com/



_______________________________________________
Pardus-kullanicilari e-posta listesi
Listeden çıkmak için 
http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari adresini 
kullanın.
Listeye iletmek istediğiniz soruları  
[email protected]<mailto:[email protected]> 
e-posta adresine gönderin.
Liste mesajlarında arama yapmak için http://liste.pardus.org.tr/arama web 
sayfasına gidin.



--
Aydın Demirel
---------------------
Atılım Üniversitesi - Sistem Yöneticisi
Tel: (0312) - 586 88 16

_______________________________________________
Pardus-kullanicilari e-posta listesi
Listeden çıkmak için 
http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari adresini 
kullanın.
Listeye iletmek istediğiniz soruları  
[email protected]<mailto:[email protected]> 
e-posta adresine gönderin.
Liste mesajlarında arama yapmak için http://liste.pardus.org.tr/arama web 
sayfasına gidin.



--
Aydın Demirel
---------------------
Atılım Üniversitesi - Sistem Yöneticisi
Tel: (0312) - 586 88 16

_______________________________________________
Pardus-kullanicilari e-posta listesi
Listeden çıkmak için 
http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari adresini 
kullanın.
Listeye iletmek istediğiniz soruları  [email protected] 
e-posta adresine gönderin.
Liste mesajlarında arama yapmak için http://liste.pardus.org.tr/arama web 
sayfasına gidin.

Cevap