Merhabalar,
Hadi, Mucip, Anıl Beylere teşekkürlerimle. Üzerinde tire olan "a" yazmak ihtiyacımı zorunlu olarak "gereksiz bir ihtiyaçmış" sayıyorum. Desteğinize karşın bir türlü yazamadım şu tireli a'yı. Kısaca teslim oluyorum. Windows illetinden kurtulalım.... Sağlıklı uzun ömür dilerim... hasan Cuma 10 Aralık 2010 günü (saat 10:05:57) Mucibirahman İLBUĞA şunları yazmıştı: > 10.12.2010 01:28, Hasan Bektaş yazmış: > > tabii bu nedenle ekleme yapamıyorum. > > Nerede hata yaptığımı tahmin edebilen ve çözüme yönelik bilgisi olan var > > mı? > > Merhabalar, > Elyazısı fontunu da doğrudan kopyalayarak openoffice içinde > kullanılabilir hale getirmiştim. Şu an için tam yolunu hatırlayamadım. > Ama openoffice çinde herhangi bir fontu arattırabilirseniz onun yanına > kopyalamanız yeter... > > find / -name *.ttf gibi bir komutla sistemdeki font dosyalarının nerede > olduğunu öğrenin. Daha sonra root olarak indirdiğiniz font dosyalarını > buraya kopyalarsınız... _______________________________________________ Pardus-kullanicilari e-posta listesi Listeden çıkmak için http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari adresini kullanın. Listeye iletmek istediğiniz soruları [email protected] e-posta adresine gönderin. Liste mesajlarında arama yapmak için http://liste.pardus.org.tr/arama web sayfasına gidin.
