Merhabalar,

Hadi, Mucip, Anıl Beylere teşekkürlerimle.

Üzerinde tire olan "a" yazmak ihtiyacımı zorunlu olarak "gereksiz bir 
ihtiyaçmış"  sayıyorum. Desteğinize karşın bir türlü yazamadım şu tireli 
a'yı.
Kısaca teslim oluyorum.


Windows illetinden kurtulalım....
Sağlıklı uzun ömür dilerim...
hasan













Cuma 10 Aralık 2010 günü (saat 10:05:57) Mucibirahman İLBUĞA 
şunları yazmıştı:
> 10.12.2010 01:28, Hasan Bektaş yazmış:
> > tabii bu nedenle ekleme yapamıyorum.
> > Nerede hata yaptığımı tahmin edebilen ve çözüme yönelik bilgisi 
olan var
> > mı?
> 
> Merhabalar,
> Elyazısı fontunu da doğrudan kopyalayarak openoffice içinde
> kullanılabilir hale getirmiştim. Şu an için tam yolunu hatırlayamadım.
> Ama openoffice çinde herhangi bir fontu arattırabilirseniz onun 
yanına
> kopyalamanız yeter...
> 
> find / -name *.ttf gibi bir komutla sistemdeki font dosyalarının 
nerede
> olduğunu öğrenin. Daha sonra root olarak indirdiğiniz font 
dosyalarını
> buraya kopyalarsınız...
_______________________________________________
Pardus-kullanicilari e-posta listesi
Listeden çıkmak için 
http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari adresini 
kullanın.
Listeye iletmek istediğiniz soruları  [email protected] 
e-posta adresine gönderin.
Liste mesajlarında arama yapmak için http://liste.pardus.org.tr/arama web 
sayfasına gidin.

Cevap