İyi akşamlar olsun. Biraz önce openshot programıyla resimlerimin bir kısmından oluşan deneme videomu yaptım ve video gösterim programı olan SMPlayer'da oynattım. Fakat openshot oluşturduğu videoyu kayıt ederken .vob uzantısını kullandı. Bu uzantı videoyu VCD/DVD yaparken bir sorun çıkartır mı? Bir de openshot ile oluşturulan videoya nasıl ses dosyası ekleriz? Daha doğrusu bu ses dosyalarını sürükle - bırak mı yapacağız zaman çizelgesine?
Serdar Özgür.
_______________________________________________ Pardus-kullanicilari e-posta listesi Listeden çıkmak için http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari adresini kullanın. Listeye iletmek istediğiniz soruları [email protected] e-posta adresine gönderin. Liste mesajlarında arama yapmak için http://liste.pardus.org.tr/arama web sayfasına gidin.
