İyi akşamlar olsun.

Biraz önce openshot programıyla resimlerimin bir kısmından oluşan deneme
videomu yaptım ve video gösterim programı olan SMPlayer'da oynattım.
Fakat openshot oluşturduğu videoyu kayıt ederken .vob uzantısını kullandı.
Bu uzantı videoyu VCD/DVD yaparken bir sorun çıkartır mı? Bir de openshot
ile oluşturulan videoya nasıl ses dosyası ekleriz? Daha doğrusu bu ses
dosyalarını sürükle - bırak mı yapacağız zaman çizelgesine?



Serdar Özgür.
_______________________________________________
Pardus-kullanicilari e-posta listesi
Listeden çıkmak için 
http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari adresini 
kullanın.
Listeye iletmek istediğiniz soruları  [email protected] 
e-posta adresine gönderin.
Liste mesajlarında arama yapmak için http://liste.pardus.org.tr/arama web 
sayfasına gidin.

Cevap