o-----------ooO--(- Important  Message -)--Ooo------------o
|                                                         |
| SAVE BANDWITH, SPACE, TIME & MONEY, REPLY WITH PRUDENCE.|
|                                                         |
o----=[ Penguin @ My - Linux ([EMAIL PROTECTED]) ]=----o

HeHe..,
Nampak gayanya.., prob aku dah selesai.
Pasal itu h/d baru dari seagate.., dia dah tak pakai itu internal
termination. Jadi terpaksalah aku meng "terminate" sundri-sundri itu cable
scsi h/d.
Tapi masalahnya sekarang.., itu termination cable yang aku pakai sekarang
nie.., samada active atau passive. Ada ker yang passive dan yang active utk
scsi cable 68-pin tu..?

Walaumacammanasekalipun.., jasa baik kalian yang telah memberi sedikit
sebanyak idea pada aku nie.., aku ucapkan terima kasih.

-- Selamat Hari Raya
-
Disclaimer : http://users.my-linux.org/disclaimer.html