Assalamualaikum.
Barangkali ada hikmah-Nya yang tersendiri tu Edi, kalau tidak menjejaskan
apa-apa biarlah kekal sebagai satu pemandangan alam semulajadi yang indah untuk
dinikmati. Saya lihat dalam gambar tu pun nampak cantik jer dan senang mata
memandang.

To: [EMAIL PROTECTED]: [EMAIL PROTECTED]: Mon, 17 Sep 2007 18:11:01
+0900Subject: [Pesisir] Sungai Selehor diserang kiambang

Sungai Selehor diserang kiambang.Sungai selehor kini dilihat tidak seperti dulu
lagi, perubahan sejakakhiran ini ialah sebahagian besar daripada anak sungainya
terutama dibaruh besar antara Kok Pasir dan Morak telah ditumbuhi pokok keladi
bocehdengan banyaknya yang membuatkan seakan sungai tersebut seakan kebunkeladi
boceh. Air sungai seperti telah tidak kelihatan pada banyak tempat.Selain
keladi boceh ia juga diliputi oleh pelbagai rumputan.Tiadakan pihak yang boleh
membersihkan sungai ini daripada pokok-pokokkeladi boceh yang kalau dibiarkan
ianya semakin merebak yang bolehmenukarkan nama sungai selehor kepada sungai
kiambang.Gambar-gambar yang sempat saya rakamkan bagi memperjelaskan perkara
iniboleh dilihat melalui pautan di bawah:http://kiambang.kokpasir.comEdiramle
IsmailEdiramle IsmailEdiramle Ismail