Walaikumussalam, terima kasih Lan.
Begitulah nampak gayanya kehidupan ini menunutut kita untuk BERILMU & BERBAKTI
hingga ke akhir hayat, semoga lebaran tahun ini akan lebih meriah lagi
berbanding dengan tahun-tahun sudah.

To: [EMAIL PROTECTED]: [EMAIL PROTECTED]: Mon, 1 Oct 2007 19:40:21
-0500Subject: RE: [Pesisir] selamat hari raya

Assalamualaikum... Dr. Saiful, sudah hampir sebulan agaknya kita tokjupo, kali
terakhir itu hari pun dalam kita masing tergesa2. Selalunyabegitu kerana atas
desakan tugas masing2 dan masa yang sering terbatas.InsyaAllah kalau kita tidak
berkesempatan jumpa sebelum raya ini, kitajumpa di kelantan nanti. Saya ballik
pada 11hb. insyaAllah raya kedua adadi wakaf bharu lagi. agaknya Dr. juga lebih
sibuk sekarang kerana tugasandi kampus pasti menuntut masa yang ketat. Okey,
semoga Dr sihat walafiat,dan ceria2 selalu. Salam...----- Original Message
-----From: "Anuar Musa"To: [EMAIL PROTECTED]: RE: [Pesisir] selamat hari
rayaDate: Tue, 2 Oct 2007 08:22:49 +0800 (MYT)salam lebaran buat dr saiful haq
semoga segalanya sukses dalam karierterkini yang rasanya semakin mencabar
apapun perjuangan kita perlutetapditeruskan...balik raya singgah di rumah hari
raya kedua kita buat sedikitperjumpaanbersama sahabat penulis>> Assalamualaikum
w.b.t>> Salam lebaran, alhamdulillah kerana diberikan kesempatan
untukmenjalani> ibadah ramadhan pada tahun ini.>> Saiful Haq>>>>> To: [EMAIL
PROTECTED]: [EMAIL PROTECTED]: Sun, 30Sep 2007> 23:34:34 -0500Subject:
[Pesisir] selamat hari raya>>>>> Assamualaikum..wth, saya juga -- Rozlan
Mohamed Noor , ingin> mengucapkanselamat hari raya aidilfitri kepada semua
warga Pesisirsama> ada yangmengenali atau tidak mengenali saya. Semoga
hubungansilaturrahim> kitaakan bertambah erat. Maaf Zahir zahir dan batin
semoga yang> pulangberhari raya di kampung atau memulakan satu perjalanan yang>
jauh,berhati2 di jalan raya. Semoga kita semua di bawah rahmatIlahi.>
Insya-Allah. www.tintarona.blogspot.comClick! untuk bersama editor>
tintarona.-- We've Got Your Name @ www.mail.com!!!Get a FREE E-mail> Account
Today - Choose From 100+ Domains[Non-text portions of thismessage> have been
Personalize your Live.com homepage with the news, weather, andphotos you> care
about.> http://www.live.com/getstarted.aspx?icid=T001MSN30A0701>> [Non-text
portions of this message have been removed]>>Ikuti soal jawab penerbitan dengan
Editor, Rozlan Mohamed Noor di www.tintarona.blogspot.com-- We've Got Your Name