itu perkara biasa man, sesiapa pun akan melalui ujian disesatkan dalam keadaan
begitu....kalau tidak tak tahu n tak kenal sampai bila-bila la, jadi beranikan
diri tu untuk disesatkan n kalau sesat berterusan minta tolong kawan-kawan,
soal darat atau ore bandar atau ore laut tak timbul, kalau ore laut pun mungkin
akan sesat dale laut dia nuh, ore bandar pun kalu tanya dalam 10 oghe tuh,
tobat ..... nak ju'pa soghe hak boleh memberikan panduan yang betul susah, kalu
tak caya acu, cuba, try..test..

To: [EMAIL PROTECTED]: [EMAIL PROTECTED]: Sun, 20 Apr 2008 04:12:43
-0700Subject: RE: { PESISIR } MUSANG

nak bagitau ke tak nak bgtau ni. Kalau bgtau nanti malu pulak. tapi kalau tak
bgtau , nanti org kata sombong...

Sebenarnya, dah dua bulan saya kat Shah Alam, walau sekali pun tak penah jejak
kaki ke KL. Masa off pulak memerap kat rumah atau cc sekitar rumah. Hati
memberontak nak keluar ke KL sebab ramai jugak member ada kat sana,
tetapi...baso ore darat...tak tau nak mula di mana...

Ada kereta, buat hiasan jer. Hanya boleh pandu dari rumah di Seksyen 24 ke
pejabat di Seksyen 15 (lima minit kalau pandu 60km sejam). Nak beranikan diri
keluar ke KL, takut tak jumpa jalan balik pulak. Tu yang menghantui fikiran
sekarang ni. Kawan-kawan pula hari-hari kutuk dan perli kata saya sombong. Heee
susah susah...telan mati mak, buang mati bapak. nak kemam takut dua-dua mati.