Assalamualaikum w.b.t

Alhamdulillah. Apa yang pasti keadilan berasaskan KEBENARAN bagi pihak yang
teraniaya itu telah pun mendapat balasannya di dunia lagi. Bukan bermakna
pembalasan itu krn apa yang berlaku terhadap Tuan Man sahaja, berkemungkinan
banyak lagi "KEDURJANAAN" yang dilakukan oleh seseorang itu tidak diketahui
kerana tidak dilaporkan.

Sesungguhnya Allah s.w.t MAHA ADIL, semestinya....

To: [EMAIL PROTECTED]: [EMAIL PROTECTED]: Thu, 6 Nov 2008 15:20:16
+0800Subject: Re: { PESISIR } Berita gembira untuk saya

Salam...
Terima kasih kepada Tuan Shafien, Tuan Ipul dan sdr Supian atas sokongan dan
semangat yang diberikan. Saya tidak menyatakan kekalahan bekas sahabat saya itu
berpunca daripada saya, tetapi saya hanya menyatakan bahawa SAYA AMAT GEMBIRA
dengan kekalahannya itu. Sekurang-kurangnya UMNO Bahagian Pasir Mas selamat
daripada penyangak wang rakyat.
Dan berita yang saya terima, beberapa calon bertanding dikatakan telah merakam
foto rumah saya di Lubok Jong dan mengambil keratan akhbar serta berita yang
disiarkan dalam Harakahdaily.net untuk disebarkan secara meluas ketika
berkempen.
Tak sangka pula kes saya menjadi bahan kempen mereka untuk menjatuhkan pihak
lawan. Apapun, saya gembira dan berpuas hati sekarang. Saya rasa puas hati dan
redha walaupun terpaksa menanggung beban hutang sebanyak RM38,700 itu. Terima
kasih kepada semua rakan-rakan.--- Pada Khm, 6/11/08, Supian Hassan <[EMAIL