BUKAN ORANG LAIN YANG AKAN MEMBUNUHNYA NANTI & SIAPAKAH PULA YANG AKAN MENJADI
MANGSANYA?

To: pesisir@yahoogroups.com; tum...@yahoogroups.com;
sast...@yahoogroups.comfrom: edira...@kokpasir.comdate: Tue, 30 Dec 2008
22:09:44 +0800Subject: { PESISIR } Permata yang hilang siri 2

Sudah ratusan , malah ribuan kali aku katakan. jangan dibunuh
bahasakesayanganku. Tapi tanpa menghiraukannya mereka teruskan juga
membunuhsecara perlahan-lahan.Berpuluh tahun kemudian. Aku telah menjadi warga
yang kehilangan bangsadan kehilangan permata yang sangat berharga yang tidak
boleh ditukar gantilagi.Selamat malang.