Alfatihah....Takziah diucapkan.

To: pesi...@yahoogroups.comfrom: edira...@pesisir.netdate: Sun, 18 Jan 2009
08:48:23 +0800Subject: { PESISIR } Berita dukacita

Dengan dukacitanya dimaklumkan berita diterima daripada sdr.
Aminuddinmemaklumkan rakan penulis,ahli egroup Pesisir, rakan aktivis Penulis
kita,Tn. Hj. Sazalee Yacob telah kembali ke rahmatulllah pada pagi ini Ahad
18Januari 2009.Semoga segala amal ibadat semasa hidupnya diterima Allah
SWT.Edi--- In Pesisir@yahoogroups.com, "sazalee.yacob" <sazalee.ya...@...>
wrote:Assalamualaikum semua teman-teman.saya sekarang berada ditanah sucisejak
22hb.November lalu melalui KT64 berlepas dr KTrg. Kepada teman2yang
mengunjungi, saya mengucapkan beerbanyak-banyak terima kasih.Kepada yang tidak
sempat bertemu saya memohon maaf segalanya. Disinisaya menemui Pak Samad Said
dan isterinya. Sekian, wassalam--- In Pesisir@yahoogroups.com, hashim latiff
<hazafl17570@> wrote:>> Salam...> lama tak menulis di email. sesekali
terbingkas bilah-bilah rinduuntuk melontarkan sesuatau yang saya kira menarik
untuk dikongsibersama. justeru, hari ini saya menulis selepas menyiapkan satu
setcerita kanak-kanak sebanyak enam buah.>> penat menulis saya layari: blog
mencari sidiqqin. kepada rakan-rakan, layarilah blog tersebut untuk mencari
damai di hati.>> www.mencarisidiqqin.blogspot.com>>>>>