--- [EMAIL PROTECTED] wrote:

> Dobrze, to w takim razie mogę prosić o informację co zmienić? Mogę
> nad tym jeszcze popracowac, jeżeli będę wiedział jakie są oczekiwania co
> do tego. Na razie zauważyłem, że w udev nie ma już katalogu scripts.
> Wydaje mi się, że kiedyś był. Podsyłam patche które zmieniają
> umiejscowienie skryptu do katalogu /etc/udev/agents.d. Może tak być, czy
> są jakieś inne propozycje?

agents.d umrze wkrótce, a skrypty powinny być umieszczane w /lib/udev
(chyba, że mają znaczenie bardziej ogólno-systemowe wtedy w
standardowych lokacjach dla plików wykonywalnych).

Czy interesowałeś się możliwościami jakie daje HAL w tej materii?
Dzięki niemu możliwe by było sprawdzenie typu karty i wywołanie
odpowiedniej procedury jej obsługi. Pozbylibyśmy się wtedy
jakichkolwiek skryptów, a wszystko mogłoby być kontrolowane z poziomu
reguł FDI HALa. IMHO to jest właściwa droga, choć jeszcze nieprzetarta.

--
Fryderyk Dziarmagowski
"Please, just tell people to use KDE." - Linus @ GNOME Usability ml