On Mon, 4 Jul 2011, Jacek Osiecki wrote:

On Mon, 4 Jul 2011, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
 On Monday 04 of July 2011, Jacek Osiecki wrote:
>  Dziś rano znowu wywaliło się identycznie - z dokładnością do adresów.
> Niestety zapomniałem sprawdzić jak wygląda wtedy dostęp do > dev/(u)random,
>  ale z tego co rozumiem problem faktycznie leży w libgcrypt.
 Leży też w th-test.
Zainstalowałem. Zobaczymy, trzeba poczekać ze 2 tygodnie - jak się nie wywali ani raz, to jasny sygnał że jest OK :)

No i wygląda na to że to była przyczyna problemu.
Z tego co widzę, 1.5.0-1 już jest w MAIN, więc po sprawie :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki jos...@ceti.pl GG:3828944