On Fri, 22 Jun 2007 19:46:27 +0200
"Michał Łukaszek" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Cześć,
> Chciałbym zaszyfrować sobie partycję home i zastanawiam się, czego do tego
> użyć.
> Poczytałem o LUKS i eCryptfs.
> Pytanie: czy ktoś tego używa na codzień? Jak ze stabilnością na x86_64 i ext3?

Polecam materiał przygotowany przez Krzysztofa Leszczyńskiego na ostatnie
Pingwinaria.
Ja zastosowałęm tę metodę na amd64/reiserfs4 i od kilku miesięcy chodzi bez
problemu.
Stosuję zaszyfrowany wolumen głównie jako archiwum i z moich obserwacji wynika,
że
zastosowanie ReiserFS 4 w miejsce Ext3 rekompensuje straty wydajnosci
spowodowane
szyfrowaniem. Do szyfrowania używam AES_x86_64 zamiast standardowego AES.

Pozdrawiam
--
Dariusz Knociński