Dnia poniedziałek 26 listopada 2007, Robert Tomasik napisał:

> phpBB

Zgiń, przepadnij siło nieczysta! Wszystko, tylko nie ten gniot!
Nie ma bardziej niechlujnie i bezsensownie napisanego sytemu forum, niż
phpBB - nie licząc może phpBB by Przemo, bo tego już się słowami opisać nie
da. Właśnie przez takie gówna PHP i ludzie w nim programujący mają złą
opinię...

Pierwsze co mi przychodzi do głowy - Simple Machines Forum,
http://www.simplemachines.org/ - porządnie napisane, wydajne i wygodne.

PS. Żeby nie było - kod phpBB znam niemal na pamięć, przez parę lat
utrzymywałem solidnie zmodyfikowaną instalację, przepisując ją po kawałku,
więc wiem o czym mówię.

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, [EMAIL PROTECTED]
WWW http://enleth.com http://heroes.net.pl