Dnia piątek, 18 listopada 2011, Łukasz Maśko napisał:
> Temat dotyczy najnowszego KDE. Problem jak w temacie. Wkładam płytę DVD -
> nic. Mogę ją sobie ręcznie podmontować i jest OK. Ale KDE - ani mru mru.
> A jak włożyłem płytę CD - to już problemu nie było. Ki diabeł?

Dodam jeszcze coś. Mam 2 różne (co do firmy/modelu) czytniki. Pierwszy ma
problem taki jak powyżej. Drugi - działa bez żadnego zająknięcia.
Powtarzalność 100%

Może chociaż ktoś ma pomysł, gdzie szukać problemu? W /etc/udev/rules.d już
grzebałem (czyściłem 70-persistent-cd.rules w celu odtworzenia
automatycznego) i nic to nie dało. A wolałbym, żeby jednak ten "felerny"
napęd działał jak należy, bo jest szybszy od tego drugiego.