Witam,
Tym razem nie mam żadnego problemu, wręcz przeciwnie :-)
Właśnie wpadłem do domu i stwierdziłem, że może by tak stery nVidii załadować...
No to poldek, instalacja paczki, vi /etc/X11/XF86Config-4, zmiana "nv" na "nvidia".
"startx" i oczom nie wierzę: logo nVidia...
Dla Was to może nic dziwnego, ale ja w Mandrake 9.2 na jajku 2.4 straciłem tydzień i kompletnie przerobiłem config, grzebałem w biosie, /etc/modules.conf, /etc/moules.devfs
W końcu zwyciężyłem i nauczyłem się wiele, ale i nerwów straciłem mnóstwo...

A na takiej jednej stronie ktoś napisał, że PLD jest dla bardziej zaawansowanych użytkowników :-)))))))))))

Wielkie ukłony dla autora paczki, kimkolwiek jest...
I ogólnie dla twórców.

OK kończę, tak tylko miałem chwilę słabości :-)))

--
Wojtek Hojda Registered Linux User #349134

_________________________________________ http://pld-linux.org/ = faq, howto, newsy