greg wrote:
ja z innym problemem ale tez o uptime chodzi

mianowicie mam taki fajny serwerek na ktorym jest jeszcze stare PLD 1.0 (ra)
i jajo 2.2.x
niedawno restartowalem go niestety i okazalo sie ze uptime byl 543 dni :)
wszystko byloby ok gdyby nie fakt ze komenda uptime pokazywala 43
po 500 dniach licznik sie wyzerowal !
A nie po 497 dniach?

czemu?
Taki psikus ;-) O ile pamiętam to na maszynach 32-bitowych po około 497 dniach się licznik jiffies (jednostek czasu procesora) przepełnia i zeruje. Rozwiązanie: Przejść na platformę 64-bitową albo poszukać pacza :)

Pozdrawiam

--
Maciej 'mco' Świętochowski
[ mco ][ http://mco.hdtv.pl ][ [EMAIL PROTECTED] ]

najpierw przeczytaj, potem zapytaj:
http://pl.docs.pld-linux.org/ = podrecznik
http://pld-linux.org/ = faqs, howto, newsy

dostales tutaj odpowiedz na swoje pytanie?
podziel sie z innymi i dopisz do FAQ!
                http://pld-linux.org/FAQ/

Odpowiedź listem elektroniczym