On Sun, 19 Sep 2004, DoubleX wrote:

problemów ciąg dalszy.
Zainstalowałem sobie phpMyAdmin i Apacha, wraz z PHP, Perlem itp, wszystko co potrzebne.
Chciałbym móc korzystać z phpMA, więc sobie skonfigurowałem co nieco, ale niestety po wpisaiu
http://localhost:8080/phpMyAdmin/
^^^^ zakładam, że ten port celowo tak ustawiłeś.
pokazuje mi się biała kartka vel pusta strona. Myśle, kombinuje co by tu ustawić jeszcze
ale nic mi do głowy nie przychodzi.
Gmerałem troszkę w /etc/phpMyAdmin/config.inc.php ale nic nie wykombinowałem.
Czy toś moze mi powiedzieć co jest nie tak??
W razie potrzeby mogę wkleić zawartość tegoż pliku.
PZDR

Poszukaj w logach apache'a. Tam może cię nakierować.
Ewentualnych przyczyn szukałbym w braku połączenia z bazą danych poprzez plik mysql.sock

ZTCP phpMyAdmin szuka tego pliku w: /var/lib/mysql a jest katalog niżej: /var/lib/mysql/mysqldb tak więc "right way" jest zrobienie symlinka.

--
Sławomir Sędyka