Wojciech Kaczmarek wrote:
Cześć!

Czy w przypadku AC można zamienić w poldek.conf wpisy i686 na athlon? Chodzi o
to, że jakiś czas temu, gdy instalowałem znajomej AC, to przedtem sprawdziłem
za pomocą RescueCD i polecenia 'arch' architekturę i wyświetliło się i686,
a później okazało się, że w środku jest athlon. Niewiele rzeczy jest tam
zainstalowanych, ale zanim auktualnię system, wolę zapytać.
Można :)
Ja u siebie żonglowałem architekturami, najpierw z athlon -> i686, później z i686 -> i386 i wszystko chodzi ładnie.
Jak chcesz przeinstalować pakiety na nowy arch to:
poldek> upgrade * --reinstall
Oczywiście po zmianie architektury w poldek.conf

Pozdrawiam.

--
Maciej 'mco' Świętochowski
[ mco ][ http://mco.hdtv.pl ][ [EMAIL PROTECTED] ]