Ludopi wrote:
> Regarding the French Alexa Smart Home skills, the few voice commands I
> found so far that were documented, were poorly translated, and far from
> natural to use in a daily/family basis.
> If this requires to use Routines for aliasing more natural voice
> commands, I have an idea of a more straight forward setup, not requiring
> ngrok.
> This would use an Esp8266 seen as a Phillips Hue, relaying Alexa
> commands to LMS.
> Prototype can switch player on/off, and pick one among favourites web
> radios.

> [...]

Salut, qu’est-ce qui n’est pas naturel dans « alexa suivant

J’utilise alexa pour Kodi aussi et je trouve que c’est assez
cohérent, ce sont les mêmes commandes, « pause sur kodi, reprend sur
kodi, monte le son, baisse le volume, met le volume à... »  idem sur lms
quand alexa décide pas de balancer sa soupe via son truc de radio à la
noix parce que ça fait un moment qu’elle a zappé que ta dernière
Commande était pour LMS.