> Wiele oskarzen wynika z arogancji autorow. Arogancji ktora nie przysparza
> przyjaciol ale przysparza wrogow i na nic pozniej przewrotne pytania,
> dlaczego oni mnie tak nienawidza
A czy to nie arogancja z Pana strony, autora tego listu, ze przytacza
Pan historie w ktorej wystepuje arogancki Zyd. Przyjaciol wsrod Zydow
  to Panu nie przysporzy a i ludzie otwarci na swiat, inne kultury i
religie zareaguja z niesmakiem. Prosze tez sobie nie zadawac
przewrotnych pytan, dlaczego Pana nienawidza po tym co Pan napisal i
to "jak".

  Po
> wyladowaniu w Tailandii okazalo sie ze byl to jeden z ortodoxyjnych Zydow.
> Czy na pokladzie samolotu mielismy wiec objaw zbiorowego antysemityzmu czy
> byla to tylko reakcja na brak dobrego wychowania osobnika w dlugim
> plaszczu?
Pana historia to objaw jednostkowego antysemityzmu a ta odpowiedz
to moja reakcja na Pana brak dobrego wychowania. Kazdy z nas moglby
przytoczyc dziesiatki podobnych historii. Pytanie: do czego by to
prowadzilo? Dobrze,  ze na tej Liscie jest niewielu tu obcokrajowcow.
Licytowalibysmy sie opowiadaniami o zapijaczonych X, chamowatych Y
itd  a potem wyrzuciwszy Nie-Polakow, rzucilibysmy sie na siebie
wyrzucajac sobie od najgorszych.  Niby niewinnie zapytuje sie Pan, co
my Polandowicze sadzimy o reakcji tych pan? Panie Majchrzak, my nie
mielismy do szkoly ani pod gore, ani pod wiatr a miedzy wersami tez
potrafimy czytac.

> Rysiek Majchrzak

Irek Zablocki

Odpowiedź listem elektroniczym