On  2 Mar 99 at 17:57, Marcin Tlustochowicz wrote:

> No, nie wiem, czy ten konkurs ma byc az taki szybki, bo na jego
> rozwiazanie stracilem okolo 2 godziny i dalej nie wiem wszystkiego.
> Oczywiscie na mape Polski nie spogladalem.  Konkurs naprawde jest bardzo
> trudny.

   Ale tez i rozwiazanie, Marcinie, bardzo niezle. Pewnie juz wiesz,
 ze niestety nie na 100%, niemniej i tak jestem pod wrazeniem.
 Dam jeszcze moze komus szanse (zdaje sie, ze na zly okres
 trafilo i sa wazniejsze i przykre sprawy ;-( ), nie podam
 rozwiazania, zmienie moze pytanie na: "Gdzie Marcin sie
 pomylil" i poczekam dzien, dwa.

   No to jakie mamy pomyleczki?

   Andrzej

Odpowiedź listem elektroniczym