On  2 Mar 99 at 15:34, Izabella Wroblewska wrote:

> Dzieki Andrzeju za ta interesujaca przesylke z komentarzami :

  Alez nie ma za co. Wiesz, ja wlasciwie unikam takich publikacji
 z cyklu "jak to bylo naprawde" w stylu "general Kiszczak mowi",
 ale to wydalo mi sie dosc barwne, ciekawe, no i jakos tak
 moze pochopnie, skoro ksiadz i w dodatku biskup pisze, to
 jest nadzieja, ze nie naklamal za duzo ;-)

>    Jeszcze mozna by dodac jeden interesujacy szczegol. Mianowicie ks.
>    Orszulik mial swoja wielka zasluge w tym, ze podczas internowania
>    stan zdrowia Lecha Walesy mogl byc badany przez niezaleznych eks-
>    pertow poza Otwockiem i Arlamowem. Przemycal odpowiednie materialy
>    potrzebne do wykonania ekspertyz laboratoryjnych ;-)

  Oj, Ty czytalas, ja czytalem, to wiemy o co chodzi, ludziom
jednak nalezaloby wytlumaczyc Twoj tajemniczy ;-). No tak.
Tylko ze wcale mi jakos niepilno do tego tlumaczenia. Moze
po prostu podkresle- tu jest problem!- i niech sie sami
domysla, co to bylo? ;-)))))

> Izabella

  Andrzej

Odpowiedź listem elektroniczym