On Mon, 4 Jan 1999 12:47:12 -0700, W i t o l d O w o c wrote:

>Magdalena Nawrocka <[EMAIL PROTECTED]>:
>}
>} Piekne slowa i przykladne rozroznienie odpowiedzialnosci. Jedno
>} tylko nie jest tu dla mnie jasne, a przy tych 90% zarazonej
>} populacji szczegol bardzo wazny: ta zakonnica - pielegniarka
jest
>} za czy tez przeciw uzywaniu prezerwatyw?
>Jasne jest tylko jedno (o czym juz pisalem wielokrotnie), ze nie
>chodzi o zakazywanie jakiegos kawalka gumy, bo takiego zakazu
>wprost nie ma (tak jak nie ma zakazu picia np. wina).
>Ale chodzi o wartosci wyzsze, np. wiernosc malzenska.

No to w koncu wolno z tymi gumkami czy nie wolno?;-0 Moze jeszcze
jasniej zechcialby sie Pan wypowiedziec? W afrykanskim buszu
chcialby Pan rychle i skutecznie przekonac do wyzszosci wiernosci
malzenskiej nad rozbuszowana, tropikalnie rozgrzana natura? Paru
dodatkowych misjonarzy trzeba by chyba pilnie skrzyknac. A, i
musieliby sie pospieszyc, by te pozostale nie nawrocone jeszcze na
droge cnoty mizerne dziesiec procent poki co nie wymarlo ze
szczetem.:-(

Magda N

Odpowiedź listem elektroniczym