At 12:13 PM 1/10/99 -0700, you wrote:

>  Eee tam zaraz standard. Przesada, moze nawet troche rodem od mojego
>przyjaciela Normana Daviesa.
>
>A jezeli tak, to tym gorzej dla Europy. Chrzescijanskiej!

Andrzeju, bardzo mnie cieszy powyzsza choc bardzo kwalifikowana i czesciowa
jedynie zmiana Twojego stanowiska. Jeszcze kilka dni temu powtorzyles
bowiem poglad najbardziej ignoranckich i/lub antypolskich kregow swiatowych
mediow ze Polska ze swoja postawa moralna wobec Zydow byla wsrod narodow
europejskim krajem zupelnie wyjatkowym i to wlasnie bylo powodem
zlokalizowania tam przez Niemcow obozow zaglady. Cytuje:

>Nie przypadkowo Niemcy zrobili niemieckie (nazistwoskie) obozy
>koncentracyjne na terytorium Polski. Najdelikatniej mowiac, jednego mogli
>byc pewni: Nie beda mieli tam zadnych dodatkowych, niespodziewanych
>trudnosci, nie beda musieli tracic kul na Polakow w jakis sposob
>szkodzacym tym obozom z zewnatrz.

(...)

Zaznaczam ze jak to pozniej wyjasniles (prywatnie?) byly to Twoje
rzeczywiste poglady a nie np. sarkazm czy chec prowokacji. Cieszy mnie wiec
ze powoli zaczynasz je zmieniac. Moze ta meczaca dyskusja nie pojdzie
jednak na marne.

Michal Niewiadomski
>amk

Odpowiedź listem elektroniczym