On Wed, 5 May 1999, Lukasz (wOOcush) Pruski wrote:

> [...]
[...]
> ale i "clueless" (jak to powiedziec po polsku?), co widac bylo
> z odpowiedzi na moj sarkastyczny posting z "dwukropkiem, kreska
> i prawym nawiasem".

:-)
Rzem sie usmial :-)

A jesli chodzi o "clueless" to, wydaje mi sie, ze w tym przypadku
moglby pan powiedziec: "bez polotu" :-) (przepraszam, nie moge sie
powstrzymac od smiechu).

A tak na powaznie, czyz nie moglibysmy powstrzymac sie od wulgaryzmow?

Blagam na (moich wlasnych, ciezko spracowanych) kolanach!

Wasza niekochana (ach, niekochana!), poniewierana, a ostatnio
nawet (przez grafomanke Nawrocka) gazowana przyzwoitka,

ASM

Odpowiedź listem elektroniczym