At 03:46 PM 14/05/99 -0700,  Sliwka Prunka napisala :
>Jestem wdzieczna ze chcialo sie pani stukac na maszynie zeby zrobic
>przyjemnosc Starej Sliwce. Jest pani potwierdzeniem mojej teorii, ze polska
>mlodziez jest absolutnie wspaniala.

Zgadzam sie z Pania Sliwka w 100%!         Sledze korespondencje naszej maturzystki
od dluzszego czasu i podziwiam zakres zainteresowan oraz wiedzy w wielu tematach.
Jesli to jest typowa reprezentantka polskiej mlodziezy z klasy maturalnej, to
przyznaje,
ze mlodziez polska jest duzo lepiej zorientowana w historii, literaturze i wspolczesnym
zyciu na calym swiecie niz moja generacja (matura 1967) .  Cieszy mnie to ogromnie.

Nie bede nawet staral sie wspominac klas maturalnych w Kanadzie, bo tutejsi sa kilka
lat do tylu w matematyce, fizyce i chemii. A o historii to nie ma co nawet wspominac.
Jestem pewien na 100%, ze zadne z dzieci z klasy maturalnej w Ottawie nie zdaloby
egzaminu maturalnego z matematyki, gdyz nie byliby w stanie dostac wymaganego
minimum za rozwiazanie tych 5 zadan podanych przez panne Malgosie.

Powodzenia dla "naszej" maturzystki!

Czeslaw Piasta

Odpowiedź listem elektroniczym