>Grechuta. Tak spiewal.
>
>zB.

No coz .. ja tez sie usmiecham. A juz myslalam ze cytat ten zabrzmial
pretensjonalnie. Widac zbilzamy sie do wieku Starszych Panow i
pretensjonalnosc nie tylko nam przystoi ale i tez przywoluje usmiech na
twarzy.

Pozdrawiam schnac jak na stateczna Sliwke przystalo

Prunka

Odpowiedź listem elektroniczym