Jacek Gancarczyk <[EMAIL PROTECTED]> napisal:

>     >  '... ze chrzescijanstwo musi  sie stac udzialem wszystkich ludzi'.

>     Wg mnie opisanie jednym zdaniem tak powaznej sprawy jest dosc
>     irytujace dla sluchacza, ktory nie jest chrzescijaninem!
>     Sprawa napewno wymaga dokladnego naswietlenia przez
>     powazne autorytety koscielne.

Po pierwsze nie o to chodzi aby nikogo nie irytowac.
Po drugie chrzescijanstwo nie bylo i nie bedzie udzialem
wszystkich ludzi jak jest to napisane w Ewangelii wg. Sw. Mateusza.

  "Wchodzcie przez ciasna brame; albowiem szeroka jest brama
i przestronna droga, ktora wiedzie na zatracenie, a wielu jest
takich, ktorzy przez nia wchodza.
   A ciasna jest brama i waska droga, ktora prowadzi do zywota;
i niewielu jest tych, ktorzy ja znajduja" (rozdzial 7).

Odpowiedź listem elektroniczym