>Diabli nadali... Ma byc:
>
>Ludzie zapominajacy o przeszlosci popelnia w przyszlosci te same bledy, co
>ich przodkowie.
>
>Goraca jakos...
>
>Andrzej

A mnie sie wydaje, ze to zdanie '  Ludzie nie zapominajacy o przeszlosci
popelnia w przyszlosci te same bledy, co ich przodkowie' jest  prawdziwe.

przyklad: Jugoslawianie podobnie jak Polacy pamietaja wojny, obozy
koncentracyjne a jednak mimo pamieci zdarzenia powracaja w takim samym
wydaniu.

Gdyby bylo tak jak bys chcial zeby bylo a nie tak jak jest w dziejach
ludzkosci mielibysmy jedna wojne, jedno morderstwo, jedna aborcje, jednego
alkoholika. Wszystkie statystyki potwierdzaja ze zlo rodzi zlo.

Sliwka>

Odpowiedź listem elektroniczym