At 03:57 PM 20/07/99 -0400, you wrote:
>Nie dane mi bylo, z roznych wzgledow, byc swiadkiem tego wydarzenia. A
>Wy? Gdzie wtedy byliscie? Kto mial szczescie siedziec przyklejony do
>telewizora by uczestniczyc w tym na zywo?

Pamietam, lezalem na podlodze w sporym gronie studentow i ogladalismy
w polskiej TV "na zywo" (chyba cenzura nie opzniala o wiecej niz 3 minuty)
Ladowanie i transmisja troche kolidowaly z inna impreza, ktorej bylem
jednym z organizatorow. Swietowalismy to ladowanie "na calego", bo to akurat
wypadlo w Czeslawa :-)

CzP

P.S.
Lezalem na podlodze, bo tak bylo wygodniej a nie z jakichs innych pobudek..

Odpowiedź listem elektroniczym