Jak juz dyskusja o komputerowych problemach, to ja tez mam jeden.
moze ktos bedzie widzial gdzie lezy pies pogrzebany. Mam NT i
swego czasu moglam sluchac na nim plyt kompaktowych. Obecnie
nie. Miedzy "wtery" a "teraz" kolega zainstalowal na nim
kilka(nascie) roznych gier (glownie tych dla 95).
Glosniki dzialaja, bo gry nadal wydaja z nich rozne interesujace
dzwieki. CD-ROM tez dziala, bo moge nadal uruchamiac z niego
zarowno ge, jak i instalowac rozne programy. Ale odtwarzac plyt
kompaktowych ten diabel nie chce. Czy ktos ma jakis pomysl?
Wiem, moglabym zaniesc do serwisu, ale moze cos przedtem moge
sprawdzic...

Ewa

Odpowiedź listem elektroniczym