Na podstawie odpowiedzi Jacka - przychodzi ciekawe spostrzezenie:

obywatele USA nie maja _prawa_ prowadzic spraw z rzadami innych krajow. Prezydent USA
(i
jego rzad, itd...) jest jedynym przedstawicielem obywateli USA poza granicami USA.

Ciekawe jest tu, czy omawiany pozew sadowy jest _bezprawnym_ zaangazowaniem sie
obywateli
USA w sprawy polityki zagranicznej.

Marek

P.S.
1. Powyzsze stwierdzenie w zadnym wypadku nie odzwierciedla moich pogladow na omawiany
proces.
2. Powyzsze opinie sa tylko moje i w zadnym wypadku nie odzwierciedlaja opini mojego
pracodawcy.
MM
:-)

Sadem wlasciwym w sprawach polskich nieruchomosci jest sad polski. Niemniej dodatkowo

Odpowiedź listem elektroniczym